21. september 2008

Ei koseleg helg...


Velkommen til oss


Lyng i ei korg, det grøne er kastanjenøtter. Synst det pynta litt opp


Bamsane har fått englevakt

Då var snart denne helga over også. Men jammen var den god.
Fredag laga eg å mamma eplekake av epla i hagen deira. Å jammen vart den god =) Etterpå vart det heimelaga pizza framfor tv'en. Koseleg :)
Laurdag var det mykje fotball på planen. Den 9 år gamle søstra til Tonjekjærsten skulle spele cup i Volda, og rett etter var det han som skulle i ilden på Ørsta Stadion. Seinare for mannen her i huset ut på byen, medan eg fekk besøk av Linda som er ei god venninde av meg. Vi kosa oss med godis, prat og tv :)
I dag er det søndag og mannen har akkurat stått opp, så no skal vi ha på oss klede og traske oss ein tur ut :)

Ha ein kjempefin dag alle sammen! =)
Klem frå ei som blir kjempeglad for kommentarar!

10 kommentarer:

My home is my Castle sa...

For en fantastisk velkomst hos deg ))
Her er man skikkelig velkommen ser jeg...
Kjempeflott !!!

Ha en fin søndag :)

by Siv sa...

Utrolig flott inngangsparti dere har :)
Må være kjekt å komme på besøk der!
Ha en fantastisk flott søndag
*Siv*

ChatrinesLiving sa...

Heisann!
Tusen takk for koselige hilsninger i min blogg!
Så fint hos deg!! Både ute og inne:)

Ønsker deg en kjempefin søndag!
Klem fra chatrine:)

Anonym sa...

Hei Tonje!!
Kor koseli dokke he de ved inngangsdøra!! Ser at vi kan gjer det litt kosligare her me ja. (ser du he hengt opp englevingane også, stili)
Kamilla+ familien

Pssst; No e de 7 veke til vi sitte å ete mat i varmen! gler mej! :)

Grip dagen sa...

Det var da et særdeles frodig og fargerikt inngangsparti!
Det er fint når folk setter sitt preg også utenfor døra. Det sier jo litt om den som bor innenfor...

Høres ut som dere har hatt ei fin helg, håper også uka blir kjekk!

Med vennlig hilsen Marit

GundaM sa...

Heia, her kommer en kommentar fra meg;0)
Så koselig du har det og flotte bilder du tar!

Nå skal jeg fortsette nedover her i bloggen din.
Ha en fin mandagskveld!

Ingrid sa...

Hyggelig inngangsparti! Her føler man seg velkommen, tenker jeg! :)

Min Verden sa...

Så innmari koselig inngangsparti du (alternativt: dere ;)) har! Veldig fint. Er litt opptatt av inngangsparti om dagen. Jeg synes vårt er så uendelig trist... Hanne

Anna Lisa sa...

Heisann Tonje!!
Så fine bilder. Og veldig smart å legge kastanjenøtter at med lyngen. Blei veldig fint.
Håpa du kosa deg denne helga også, eg har ein spesiell award til deg.
Klem

LYKKEBO sa...

Kjempe flott inngangsparti dere har! Likte veldig godt kurven med lyng og "nøtter".. De englevingene var utrolig flott, aldri sett i den str.. Lov å spørre hvor man får tak i slik?;)

Ha en fin dag:)