30. mars 2009

Nytt soverom...

Slik var det:






Og slik vart det:










Etter litt tenking på fargeval kom eg til dette. Eg ville ha eit lyst og reint soverom som skulle vere koseleg. For å få litt dybde i rommet, sidan det ikkje er så stort, ville eg ha ein vegg som var mørkare. Eg fall pladask i denne lillafargen og då vart det den :) Nye lampar, hylle, speil, litt dill, knottar på skapet og dekor på veggen som skal vere til inspirasjon kvar gong eg vokna
- Carpe diem - mala i same farge som den eine veggen.
Vart veldig nøgd med resultatet :) Eller kva?
Ha ein fin dag, og eg vert veldig glad om du legg att ei helsing :)
Mvh Tonje Marie

5 kommentarer:

tjommii sa...

ååhh.. det var kjempefint Tonje!
Digga den lilla veggen, og lampane og "carpe diem"! Dritkult! Flinke du e :) god natt!

Solveig sa...

Heisann:)
Tusen takk for at du la igjen en koslig hilsen hos meg!
Så flott soverom, så helrig med en liten make over:)
Den lilla fargen var kjempe fin.
Likte så godt det speilet du hadde der.
Super wall stickers:)

Ha en fin kveld;)

Anna Lisa sa...

Å så flott det vart!!! Flinke dokke har vært å pusse opp!!
Ha ei god helg og koselig påskeferie
Klem

Hilsen fra landet sa...

Moro med sånne før-og-etter bilder! Og kjempegøy med "ansiktsløfning" av rommet da! Jeg skal selv male og pusse opp nå i påsken, det blir en gang og en kontorkrok. Men håper å få benytte tiden til å være litt ute også da. God påske til deg! :-)

Elisabeths Ingeborg sa...

Åhh! Kjempe nydeleg soverom Tonje;)
Eg kosa meg verkeleg med å lese heile bloggen din i dag tidleg;)
Du får ha ei fin påske;)
-Elisabeth Ingeborg