6. oktober 2008

Ei heldig jente...











Laurdag hadde min kjære ein hemmelegheit som eg skulle få vite kva var etter jentekvelden min var over. Etter ein kjempe koselig kveld med film og snop og godt selskap, var eg så nyfriken. Rett etter dei hadde gått heim for å lalle seg var det å skrive melding til min kjære om kva hemmelegheiten var. Eg fekk til svar at det var noko til meg ute, under trappa rett utanfor døra. Tonje Marie sprang ut for å sjå, og der stod det to nydelig fine svarte lampar. Den lapen som er bilde av over her, og endatil TO!! Er ikkje han nydeleg vel?!

Telefonen fann vi på Clas Ohlson, den er nok berre til pynt :)
Ha ein fin dag :)

9 kommentarer:

Annika sa...

Det var nydlege lampar heilt etter min smak! Så heldig du er! :o) Og telefonen var skikkleg artig.

mali-mo sa...

Neimenn, for en utrolig kjekke kjæreste du har da!!! Modig gjort, syns eg, å kjøpe interiør-ting til kjæresten, men han kjenner deg tydeligvis veldig godt, for lampene var jo midt i blinken, forstår jeg? Vet ikke om mali-mo mannen hadde vært like flink der, men han hadde nok safet med noe i fattigmannssølv tenker jeg hehe ;)

Tuuuusen tak for kjempesøt award! Utrolig koselig av deg at du ville gi den til meg, jeg som er så lite flink til å legge igjen kommentarer og takke for sånt ;) Jeg har sluttet å legge ut awardene i bloggen min, iallfall midlertidig, for jeg er så redd for å glemme noen, og kanskje jeg sårer noen uten å vite / ville det, men jeg får takke deg så mye her snille du;)

Ø nsker deg en kjempefin uke!

tjommii sa...

Wow! Heldig du e da!
Skikkelig stili lampa! E no so fint inn me dej :) Likte tlf med!

Anonym sa...

Wow..he min bror kjøpt dei flotte lampane uten hjelp? ej e imponert! dei va kjempeflotte! :) (likte veldi godt den skjenken dokka også)
Ser du he begynt me scrapbooking, ikkje verst :) Ej ska lage julekalender til min RA i år som e scrappa, sjekk ut : http://www.bubblyfunk.co.uk/article_info.php?articles_id=39
stili? :)
Vilja he fått fem tenne no :)
må ha ei god natt!! :) hels lampehandleren ;)

Den gode feen sa...

Ojojoj, så heldig du er. Lampane er nydeleg fine :)

Ynskjer deg ei kjempefin helg :)

Den gode feen sa...

Uuuuuups, først nå ser eg awarden. Tuuusen tusen takk for den :) Eg set kjempestor pris på den, men kan desverre ikkje garantere at eg bloggar den. Eg er så treig til slikt, og gløymer ut både kva award det var og kven den kom frå. Ikkje for å vere utakknemlig - overhodet ikkje - men eg har såpassa innsikt at eg innrømmer at eg er treig :) Må snart ordne opp i lenkelista mi også, slik at eg får på plass din blogg... Ting tar tid gitt. Klem ;)

by Siv sa...

Oioioi så flotte de var og telefonen var jo superskjønn :)
De kan virkelig slå til disse kjærestene våre (innimellom) hihi
Ha en fortreffelig helg
*Siv*

Anna Lisa sa...

Så heldig du var!!
Han er skikkelig grei gutten din ;)
Ønska deg ei flott veke Tonje :)
Klem

Klaffen sa...

Mmmm sånn en nydelig kjæreste du har da! Heldigrisen. De lampene var rålekkre! legger deg til på lista mi om det er greit, en mega fin blogg du har - og jeg er som du skjønner litt fersk her.har blogget om JULEBØKER jeg da. klem