26. oktober 2008

Ein koseleg butikk i Langevågen...





Mi kjære storesøster :) (Foto: Dagbladet)






Søndag er komen, og vi skal til på ei ny veke. Den veka som står meg i vente kjem til å bli fabelakti. Onsdag reiser eg nemleg til London for å besøke systa mi :) Gler meg til å treffe ho att! Fem dagar med opplevingar og mykje kos.
Elles har eg oppdaga ein ny og fin butikk. Emmas Verden i Langevågen. Ein kjempekoselig butikk som hadde mykje fint og spanande! Dette er ein butikk eg skal besøke oftare.
Bilda over viser noko av det eg kjøpte.

3 kommentarer:

Black Feathers sa...

Hei svingte innom bloggen din og legger igjen en liten hilsen som takk for titten ;)

NIB sa...

Hei! I morgen slettes den gamle NIB listen. Hvis du vil være med videre må du bytte roll innen kl 24:)

Anna Lisa sa...

Håpa du fekk ein fin tur til London Tonje!!
Ønska deg ein fin helg!!
Klem