15. juni 2008

Den 90 år gamle sofaen.....


Bamse i sofaen..



Her er den eine delen av stua mi. Kose kroken =) Mala veggane kvite for ei lita stund sidan, å vinduskarmane vart lakka svarte.






Desse har fått plass utanfor døra mi, så kan dei muntre meg opp kvar gong eg ser på dei =)


Sofaen eg har i stua er 90 år gamal. Det er ikkje tvil i at den har mange historier i seg. Kven som har eige den, og kvar den kjem frå veit eg ikkje, for sofaen vart kjøpt på ein love i Sandane, http://www.antikk-rariteter.no/ mykje fint =)

5 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Heisann Tonje!!
Så artig at du har fått deg blogg du også:)
Så at du hadde lagt igjen helsing til Anika:)
Kjempe fin stua di!! Du er flink med innredning.
Ønska deg ein fin dag:)
Klem

Anna Lisa sa...

Hei igjen:)
Jo det går bra. Ventar fortsatt ja:)
Men nurket kjem enten i natt eller så blir eg satt på kur imorgå tidleg. Då er eg 15 dagar på overtid.
Så då he 3 av barna bursdag på rekke og rad:)
Anika he panikk for at eg skal føde på bursdagen henna..så vi kryssar fingrar for at det ikkje skjer noke før enn imorgå eller ikveld :)
Artig at det blei slik:)
Ha en fortsatt fin dag!
Blir kjekt å kjike innom deg av og til. Kjekt med blogging:)
Klem

Tone Christin sa...

Heluuu Tone:)

Wow, Tonje he blitt blogger:)Kult! Å nice stue, klare nesten ikkje å vente t at ej fe mej stue ej m, he skikkeli lyst å pusse opp noke her, hehe, kjøpe et lite hus å fikse på. Jepp, bra bretur må det no seiast at det va, bilde på bloggen min e av Ola Einang, en dyktig lærar med hinsides erfaring. He tenkt lenge på å ta et portrett ta na, å no baud anledninga sej:) Tenkte ej sku skrive det ut t na å gi det t na. Kanskje han vil ha det på veggen, hehe, nåja. Jepp, men vi sjåast vel i morgo......:)

Nunne sa...

Gratulere med ny hobby. Koselig med nye folk her! Jeg begynte etter nyttår og syns det er kjempeatig!
Bloggen min er lukket, men jeg åpner for deg, du hadde jo mailadressen din her!
Blir spennende å stikke innom deg videre... vi er så spent på Anna Lisa nå, om Anika skal få sin egen dag i fred, eller??? :)
Hei då... Nunne.

Anika Karen sa...

kor koselig du he de med dej :D takk for komentaren på sida mi :)