23. juni 2008

Den rosa til mi ballerina...







Det virkar som det aldri skal slutte å regne... Dei grå skyene er langt ned i fjella, så når det er så grått ute måtte eg få litt friske fine fargar inne =) Så før eg tusla meg heim etter jobb stoppa eg med mamma og pappa og tok meg ein tur ned i hagen deira. Og som eg trudde fann eg mange fine blomar der! Dette var da tre av dei eg plukka med meg heim =) Dei er fortsatt våte av regnet. (Den rosa plukka eg for den minte meg slik om mi primaballerina syste som er i London :)
No skal eg lage bollar til min kjære som måtte jobbe seint i dag. Så blir det bollar, kakao og tv-kos =)
Ha ein fin dag vidare! Klem Tonje Marie

4 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for helsing hos meg:0)
Masse flotte bilder du har her...

Anonym sa...

Takk systa mi:)
Kjempe glade i dej!
Xxx

Charlotte - FO² sa...

Så koselig blogg du har. Og så mange flotte bilder du tar :) Håper bollene falt i smak, og dere koste dere :) Ha en fin uke. klem

Anna Lisa sa...

Du er utrolig flink å ta bilder.
Det tror eg du har arva frå faren din. Han har også vore veldig flink fotograf igjennom åra.
Anika driver også og tar bilder. Det er ein koselig og kjekk hobby egentlig.
E har arva mi interesse frå faren min. Han har altid vore flink å fotografere, spesielt naturbilder.

Nydelige bilder iallefall!!
Klem