16. juni 2008

Ein regnfull dag...


Katten min Vims vart trøtt av det stygge veiret


Her er litt av kjøkkenet mitt =)


To lysestakar eg har kjøpt. Den lille i Ålesund og den store på Sissel blomster i Volda


Gitaren til min kjære



I dag er det ein grå dag i Volda. Det er ekstra vanskeleg å stå opp på ein slik dag, ein vil berre krype enda lenger under dyna å ligge der resten av dagen. Men koseleg er det også. Sitte inne å høre på regnet kor det tippa på vindauget!
Ha ein fortsatt triveleg kveld =) Klem

4 kommentarer:

mali-mo sa...

Hei på deg og velkommen til Blogglandia!Masse nye spennende blogger å kikke innom og så finner man hverandre lettere nå når Norske Interiørbloggere finnes! Ble helt forelsket i katten din jeg! Ha en fin dag!

Ingrid sa...

Hei! Velkommen til bloggverdenen! Jeg fant bloggen din via en annen blogg, hvor du hadde lagt igjen en kommentar.
Jeg kom hjem fra Ålesund i går, etter å ha vært der i helga.. ikke så lagt fra deg det da sikkert. Har jo vært i Volda også flere ganger, siden jeg hadde en bestefar som bodde der.
Ser ut som du har det skikkelig fint i huset ditt. Spennende med det røde kjøkkenet. Gleder meg til å følge bloggen din videre og få se flere bilder! :)

Ingrid sa...

Hei!
Har ikke slekt i Ålesund. Men jeg har gått på Borg folkehøgskole, så jeg var der på 10-årstreff.
:)

Anonym sa...

Hei Tonje!
No he ej lagt til bloggen din på favoritter, so no kjøme vi til å følge me på ka som skjer der oppe framover ;)
Visste forresten ikkje at RA he gitar. Ka linsa di heite som du brukte på dei bilda? Dei va knallstilige!
Rolf-Arne he sove i lavvo inatt, so no venta ej på at han ska komme tuslande, so vi rekke en malerbutikk inn i byen. He plana om å begynne på barneromme :D
Må ha ei fortsatt fin helg!! klem fra Stavanger