24. august 2008

Award og bursdag


Hipp hipp hurra!! I dag er min kjære 22 år. Vi feira med skattejakt i dagtidlig der skatten var playstation 3. Han har ønska seg det heilt sidan jul, så no var det påtide han fekk det med meg =) Skulle sett fjese hass når han såg det! Hehe, hoppandes gla vart han.
No er kaka i ovnen og vi skal snart ut på Vartdal slik dei også får smake.
Så har eg vore så heldig å fått ein flott award med http://daisishome.blogspot.com/ Tusen tusen takk til deg!! Eg blir så glad =) Eg skal sende den vidare til 7 andre seinare :)
Ha ein fin søndag folkens! Klem

2 kommentarer:

joanna sa...

Så kjekt med bursdag og playstation 3 er kjempe kjekt for både store & små... (Denne dama vart i si tid hekta på Mariospel på game cube, hihi)

Anna Lisa sa...

Så artig da!! Med skattejakt!! Huska dokke brukte å gjer slikt på julaften og bursdagar. Ein koselig tradisjon du har tatt med deg frå barndomen:)
Flink du er som baka :)
I kveld har vi kosa oss med pizzabolla til kvelds. Torill kom og spiste med oss. Torkil oppdredde med masse ablegøyer og her lo vi oss skakke i heile kveld. Sikkelig koselig var det.
I morgå må eg pakke, for på onsdag drar eg til Island:)
Ønska deg fin haust.Kansje det kjem iet innleg frå Island hvis eg får tid :)
Klem