11. august 2008

Heldige meg...

I dag har eg vore superheldig, og eg er hoppandes glad! :) Eg har fått to awardar, den eine frå lykkebo og den andre frå johanna. To damer som har spennande bloggar og tek nydelige bilder. Tusen takk til dokke begge! *smile fint og neie*




Denne går vidare til Rosa univers - Ingrids blogg - Silje sin - Små augeblikk, store gleder - BESTEMORS HUS - ............a Lime Design........... og mali-mo


Dokke fortena den alle! =)

Velkommen til meg

Eit lite bilde som viser utanfor inngangsdøra til meg og min kjære :)

Du må ha ein fin dag :)
Klem frå meg

9 kommentarer:

Rosa sa...

Tuusen takk, Tonje Marie! Det var kjempekjekt :)

Ei aldeles nydeleg prinsesse du har "fanga" under her - skjønar godt at tante smeltar av slike smil :)

Ha ei god veke vidare!

Jorunn sa...

Så koselig inngangsparti du har! Likte sommerfuglene :0)

joanna sa...

Klart du fortenar award! Koseleg inngangsparti de har, skulle ynskje at mitt såg slikt ut, men her er det små prosjekter og det er bossdunkane som står nært døra..GRMPF...;O)

Ha ein fin kveld

A-H sa...

Så fint du har det, nydelig inngangsparti, og en aldeles nydelig lita jente!

Anonym sa...

Grattis til dej systa mi, den fortjena du:)
Håpe du he vorte friske igjen etter sjuka. Kor det står til, klarte du fasta, ej sprakk på andre dagen, det va heilt forferdelig, trur ikkje ej ska gjere det igjen:)
Stor klem til dej!
XxX

Charlotte - FO² sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min :)

Så koselig inngangsparti du har :)
den gradestokken var jo så sjarmerende da.
Og det skiltet du har lenger ned på siden er var jo bare så kult da!!!

ha en fin dag!

klem

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Dette var en ny blogg for meg !! Tusen takk for hilsen :) Fine bilder og hyggelig blogg du hadde , klem :)

tinemor sa...

Gratulere med awardene!
Sånt er gøy!
Glad i sommerfugler du å?!?

hvitstil.com/Christine sa...

Tusen takk for hilsen på bursdagen min!

Klem Chritine