25. juni 2008

Ballerina...



Ei stili boks eg fann i Ålesund.

Ballett har vore ein del av livet mitt i ei lang tid. Eg la hobbyen på hylla for nokre år sidan, medan systa mi lever drømmen sin vidare i London. Eg fekk tåspisskona hennar då ho kjøpte seg nye. Så kvar gong eg går forbi dei i gangen, der dei heng og pyntar så fint opp, tenkjer eg på henne. Rosa og slitne er dei, men mykje smerte og glede har dei i tåspissen endå. Takk systa for at eg fekk dei som pynt =)

I dag har det vore ein stressande dag, men avsluttinga var koselig med film, snop og godt selskap. Tone og Torbjørn var her og såg Cloverfield. Ein koseleg kveld med gode og nye vener =) No ropar senga, og natta er her. Den skal eg finne og krølle mine tær.
God natt og sov godt!

3 kommentarer:

Gamlå sa...

De ballett skorne var bare så flotte. Så kjekt for din søster som fremdeles får holde på med sin drøm!!! Rengjørings spannet ditt var bare helt tøft.
hilsen Gamlå

joanna sa...

Flott bilete av ballettskoa... Kos deg i fine veret du og idag :O)

Anna Lisa sa...

Hei snille Tonje!!
Tusen takk for koselige kommentara eg har fått med deg.
Eg syns det er så koselig.
Du veit at du kan kome på besøk om du har lyst. Hadde vore kjekt hvis Anika var her også. Dei kjem snart frå Italia.

Denne rengjøringsboksa har eg hatt plana om å kjøpe ei stund... Eg så den på kremmerhuset på Amfi på Moa...og var så usikker om eg skulle kjøpe den då..men når eg er der neste gang skal eg ha den. Veldig fin, og praktisk:)

Ønska deg ein fin dag i sola:)
Klem