17. juni 2008

Herligheter...


Det er alltid kjekt med nye blomar i heimen..


Herligheit i flaske...


Herligheta mi som lagar meg deili kaffi kvar dag

I dag blir tv-en bytta ut med god kaffi og interiørmagasinet Maison. Den einaste lyden som er rundt meg er kjøleskapet som durar og tastane som klikkar i det eg trykk dei firkanta bokstavane ned. Mannen er i vinden og spelar kamp.
Vindauga mine har blitt som eit mystiske maleri, tåka som kjem nedover fjella og snart tek heile utsikta mi, ut mot Volda og den kalde blå fjorden som heiter Voldsfjorden.
Det luktar kaffi her. Kaffilukta kjem trengande inn i luktesystemet og kroppen får veldig lyst å ta en slurk av den kvite tilbydande koppen som har kaffi på menyen... mmmm... jammen var det godt =)
Ha ein triveleg kveld! =)

3 kommentarer:

♥ H@rmoni ♥ sa...

Ny blogg?
Grattis! :O)
Stilig med rødt på kjøkkenet! - og med røde slikkepinner som detaljer..
:O)

joanna sa...

Takk for ein koseleg kommentar :O)
Gler meg til å reise på tur, spes når det er slikt ver her heime. (P.S Ser at vi kjem frå same plass også ;O)

joanna sa...

Bur i Volda eg og ;O)