21. juni 2008

Mimring tilbake i tid...







No er det endeleg HELG! =) Tenkte eg skulle legge ut nokre foto av ein av t-koppane eg kjøpte meg. Likar koppar som er litt breidare. Får litt hyttefølelse av dei, for tanta mi har mange slike på hytta si!

Når eg var liten hadde eg og systa mi eit fuglebur, men det vart kasta etter vi hadde herja masse med det. Her ein dag fann eg eit liknande eit, og måtte berre ha det =) Sidan eg ikkje hadde noko å ha inni det endå plasserte eg Bo bedre bladet mitt inni medan eg tok fotoet =)
Ha ei kjempe fin helg og takk for alle som legg att helsingar, det vert eg veldig glad for!=)

4 kommentarer:

Solveig sa...

Hei! For en nydelig flott blogg, legger deg til på nib, har vært på en ukes ferie, så derfor litt forsinket:)

kan vi linke deg, likte meg så kjempegodt her! fotte flotte bilder!

irina sa...

Så fine kopper og fuglehuset !!

Fint tips med blad inni !!
Kjempefine bilder ;)

silje-sin sa...

Hei:) Takk for koselig kommentar hos meg, og velkommen som blogger! (ser du er ganske ny;)) Så fantastiske bilder du tar, og for et flott og personlig hjem! Gleder meg til å følge deg videre:) klem fra silje.

Anonym sa...

Heia systa!
No he ej lagt dej til som favoritt. E kjempe glad for du he begynt å skrive blogg og ta so fine bilde. Det e som ej e heime en tur når ej lese dei flotte skildringane dine og ser dei koselige bilda. Gler mej mykje til å høre meir. Håpe ej kan ta mej en tur heim, kvar dag;)
Å no e det berre 3 veke til vi møtast på gardermoen, vi kan nesten ikkje vente:)
Kjempe glade i dej vennen!
Stor klem XxX