26. juni 2008

To tøffe karar...




Kor er onkel? Vi vil spele fotball...


Tegata

Eg er "tante" til to tøffe gutar. I dag har vi vore på fotballbana i Ørsta og sett på fotballonkelen som har svinga foten mot ballen.
- Heia onkel Rolf-Audun!
Flinke heiaroparar er dei begge to. Men dei begge venta spent på at kampen skulle bli ferdig så dei kunne springe ut på det grøne graset, og vise stolt fram at dei kjente - han onkel Rolf-Audun =) To tøffingar som ser opp til sin kule onkel!

Det andre bildet er av Tegata vi har på kjøkkenet. Det er nokre tebokser mi mor ikkje ville ha lenger, så eg var heldig og fekk dei =) Her har vi masse god te nedi.

Elles har sola vist seg i dag, men den for fort då eg var ferdig på jobb, veldig typisk...
Ha ei fin veke vidare, så håpar eg alle kosar seg! =) Og eg blir veldig glad for alle som legg att ei lita helsing! =)

6 kommentarer:

Rosa sa...

Kule bilder av to tøffingar!

God helg :)

Nunne sa...

Tenker onkel er et stort forbilde!¨
Koselig å være onkel og tante, ikke sant? Og når gutta er så koselig når guttan er så koselige som disse to ser ut, så er det stas!
Sender en takk for besøket hos meg og ønsker en fin dag til dere...
Hilsen Nunne

mali-mo sa...

To stilige karer det der, og fremtidige fotballstjerner? tenker det blir onkel som må heie da...

Herlig bilde av ballettsko du har under her. For en spennende hobby! Da jeg var liten syntes jeg ballettdamene, de som danset klassisk med de lange skjørtene i tyll, var det vakreste i verden 8foruten hvite hester da). En liten romantiker ;)

God helg!

Anonym sa...

Hei og hå! Mange flotte bilde! :)
No he vi akkurat komt fra barseltreff! Vilja he begynt å hyle so høgt at ej nesten føle ej må advare andre mot høge lyda (- det skjære i ørene).
1mnd-1dag til vi kjøme til Sunnmøre på ferie!:)
Må ha ei god helg!!
Klem fra Stavanger

Anna Lisa sa...

Tøffe gutar du er så heldig å være "tante" til:)
Sikkert kjempe kjekt det:)

Ønska deg ei kjempe fin helg!!
Nå gleda eg meg til Anika og Torkil kjem:)
Klem

Som mine dager er sa...

Hei

Så hyggelig med kommentar på bloggen min. Dermed var det rake veien inn hos deg...

Ser av datoen at du er ny i blogg-verden, men du verden så fine bilder du tar. Skulle tro du har holdt på leeenge! Og så mange nydelige blomsterbilder. Det elsker jeg vettu !

Flotte gutter har du også.

Ha en fin weekend og kos deg masse.
Klemmer kommer herfra.